فرا خوان علاقمندان و متخصصان در امر انتقال تجربیات طراحی استراتژی تصمیم گیری ایجاد تنگیزه
هدف ما پیوسته فراتر رفتن از انتظارات مخاطبانمان است، خواه آنها افراد خاص سرمایه دار،عدای، خانواده ها یا نهادهای شرکتی باشند.
کسب و کارتان را درک کرده
و در بیزینس به کار ببرید
- جمعآوری اطلاعات رقابتی ...
- تحقیق رقبا ...
- شناسایی رقبا ...
- تعیین اهداف رقبا ...
- شناسایی خط مشی رقبا ...
- ارزیابی نقاط قوت و ضعف رقبا ...
- برآورد الگوهای واکنشی رقبا ...
- انتخاب رقبا برای حمله یا گریز
نمونه کارهای جدید
کارهای یکسان با گردش های کاری متفاوت انجام میشود. کارکنان با وظائف خود آشنا هستند، اما نظم شخصی در نحوه انجام کار مشاهده نمیشود. کارکنان از محتوای کار همکاران با اطلاع نیستند. طرحها و برنامه های نیمه کاره در سازمان زیاد است.
تیم حرفهای مجله مدیران دوراندیش
لورم ایپسوم متن ساختگی با هر کس میتواند سررشتهء کار خویش را به دست گرفته و آن را به مسیر دلخواه ببرد.تولید نامفهوم از صنعت و با استفاده از طراحان گرافیک است
راه حل نوآورانه برای
تقویت پروژه های شما
مدیریت نوآوری چیست؟ چگونه با مدیریت نوآوری سازمان خود را حرکت دهیم؟
مدیریت نوآوری درباره اهداف تجاری سطح بالا که ارزش قابلتوجهی برای سازمان شما ایجاد میکنند، اطلاعرسانی میکند.
اختراع به معنی پدید آوردن چیزی تازه است، اما نوآوری یعنی تلاش برای رسیدن به راهکاری تازه برای محصول یا فرایندی که قبلا داشته.
هدف:
تولید محصولات و خدمات مدرن برای حضور در بازارهای جدید.بهبود محصولات و خدمات برای سبقت گرفتن از رقبا .بهبود فرایندهای داخل سازمان برای تقویت سازمان و کاهش هزینهها .توسعهی روشهای نوین کسب وکار به منظور درآمد زایی ازمسیرهای جدید
جدیدترین مطالب
مدیریت، فراگرد تبدیل اطلاعات به عمل است. این فراگرد تغییر و تبدیل را تصمیمگیری نیز مینامیم. (فورستر، ۱۹۶۲)