مجله مدیران دوراندیش بر خلاقیت و استراتژیک متمرکز است خلاقانه و شایسته سالاری
به خود و دیگران احترام می گذارد.خود را به خاطر هیچ کس یا چیزی پایین نمی آورد. برای خود و اطرافیانشان ارزش قائل هست.
با داشتن یک ایده چه حسی به شما دست داد؟ با ایده خود چه می کنید؟ آیا فکر می کنید ممکن است به طور ناگهانی ایده ای داشته باشید؟ فکر می کنید ایده ها از کجا می آیند؟
روشی است که در آن یک سازمان بخش های مرتبط کسب و کار خود را برای دستیابی به اهداف خود مدیریت می کند
چرخه فرآیند ساده مجله مدیران دوراندیش
۲۰۱۰
مرجعی جامع و فراگیر از مطالب و مقالات مجلات مدیریتی
۲۰۱۲
خوشحالیم که پس از ۲۳ سال تلاش مستمر آرشیو ی در حد توان مطالب گردآوردهایم
۲۰۱۴
مطالعه علاقمندان و پژوهشگران در رشتههای مختلف علمی و تخصصی
۲۰۱۸
محل پیگیری مجلات مورد علاقه تان و یاری کننده در استفاده از مطالب ما در مطالعات و پژوهشها شما.
مجله مدیران دوراندیش برند و تجربه دیجیتالی را طراحی میکند که مشتریان مناسب را جذب کنند
هر فرد می تواند بسته به نیاز خود کارش را در بهترین سایت های متنوع پیاده سازی نمایید که البته با کوشش به جواب می رسد چرا که هر فرد بنا به نیاز خود به اطلاعات به جستجو می پردازد
عملکرد شگفت انگیزمجله مدیران دوراندیش
انتشار مقالات با کیفیت در یک مجله یا نشریه، فقط تحت نظارت یک مدیر داخلی حرفهای میسر میشود.
سازماندهی، هدایت و همچنین نظارت بر نحوه تحریر، ویرایش، صفحه بندی، طراحی، عکاسی و توزیع مجلات و نشریات این مجله را بر عهده شماست.
ما به صورت دقیق موضوعات مورد علاقه و مورد نیاز خوانندگان را مشخص و استراتژی خود را بر اساس رسیدن به آن ایده آل به کمک شما قرار می دهیم.
مدیریت خود را با مطالعه ، آموزش و پژوهش دنبال کنید
اولویت اصلی برای افزایش کیفیت مقالات این مجله، مخاطبان می باشند. خوانندگان دلیلی محکم برای انتشار یک ژورنال علمی مدیریتی هستند
انواع رویکردهای تجربه کاری که فراتر از ثبت تجارب، تلاش کردهاند تجارب مدیران و سازمانها را تحلیل و مفهومسازی کنند و با نگاه تاریخی درس آموختههای مفید و نوآورانهای را استخراج نمایند مورد استقبال این مجله است.
یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی رهبران امروزی، نیاز به توسعه مدلهای کسب و کار جدید است که بر سبکهای رهبری مؤثر، رضایت شغلی کارکنان و پایداری بدون به خطر انداختن عملکرد مالی و غیرمالی تأکید دارد.
هدف از این گونه مطالعات بررسی رابطه بین سبک های رهبری و عملکرد تجاری شرکت های چند ملیتی فعال در جهان با واسطه رضایت شغلی است. یک مطالعه کمی با استفاده از پرسش نامه ساختار یافته خود ایفا، با استفاده از نمونه گیری هدفمند از طریق توزیع مستقیم برای هر تعداد کارمند شاغل در یک صادر شد.
تجزیه و تحلیل با استفاده از هوش سازمانی ، مطالعه اخبار و بسته آماری نشان می دهد که سبک مدیریت و رهبری معنوی بالاترین تأثیر معنادار را بر رضایت افراد حتی رضایت شغلی آنان دارد