تاریخ
۲۱ مرداد ۱۴۰۲
نقش
طراحی محصول
دسته بندی
برنامه و استراتژی
اهمیت آموزش کارکنان
- ۱- آموزش کارکنان مهارت و دانش را بهبود میبخشد …
- ۲- توصیههایی که در ارزیابی عملکرد کارکنان ارائه میشود را برآورده میکند. …
- ۳- کارکنان را برای مسئولیتهای بالاتر آماده میکند. …
- ۴- ارائه آموزش به کارکنان نشان میدهد که ارزشمند هستند. …
- ۵- کمک به بررسی و آزمایش کارایی یک سیستم مدیریت عملکرد جدید
آداب معاشرت و اتیکت نشانه شخصیت است
تیکت واژه ای آشناست که برای ما تداعی کننده خاص بودن و رعایت استانداردهای مختلف می باشد.
آداب و رفتار ما در فضاهای اجتماعی می تواند در مسیر زندگی ما موثر باشد. تفاوتی نمی کند که این مسیر مسیر کاری باشید یا مسیر ازدواج. رعایت اصول اولیه برخی از اخلاقیات انسانی می تواند سطح شخصیت و پرستیژ شما را افزایش دهد.
آداب معاشرت و پرستیژ
چنانچه رعایت اصول آداب معاشرت برای شما اهمیت دارد، باید نسبت به آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.
انسان طبیعتا زیبا پرست هستند
قطعا در موقعیت های مختلف اجتماعی، برگ برنده در دست کسانی خواهد بود که با قواعد معاشرت آشنا هستند و اصطلاحا اتیکت دارند.
می توان آداب معاشرت را یاد گرفت
همانند دریافت استانداردهای مختلف، برای دریافت اتیکت و آداب معاشرت نیز باید ملاک های خاصی داشته باشید و با موفقیت نمره مناسب را از آن ها دریافت نمایید
مجله مدیران
آب هویج
تعلیم و تعلم
دقت در مطالعات
نتیجه گیری ها
سایر کارهای خلاقانه برای برندها