تمام صفحه مجله مدیران دوراندیش
ما در عصری زندگی می کنیم که بازاریابی محتوایی مهم ترین راه موفقیت کسب و کارهای نوپا است. یک محتوای خوب می تواند پل ارتباطی قوی را میان کسب و کار و جامعه مخاطبان خلق کند و صدای شما را به گوش قشر بسیار بزرگتری از جامعه برساند. محتوا می تواند شکل های مختلفی داشته باشد اما ساده ترین، ارزان ترین و موثرترین شکل محتوا، محتوای متنی است.
یک دوم مجله مدیران دوراندیش
۱/۲
در میان میلیون ها محتوای متنی که هر روز تولید می شوند، تنها آن دسته از محتواهایی که حاوی عنوانی جذاب و گیرا هستند، در ذهن خواننده ماندگار می شوند. بر اساس داده های آماری، ۸۰ درصد از بازدیدکنندگان یک صفحه عنوان محتوا را می خوانند و این در حالی است که تنها ۲۰ درصد از این بازدیدکنندگان متن تولید شده شما را تا انتها، مطالعه می کنند
۱/۲
نوان نویسی مقاله، تکنیک و اصول مشخصی دارد. مثلا عنوان هایی که با موضوع مقاله شما ارتباطی نداشته باشند و یا به دغدغه مخاطبان شما اشاره نکنند، موفق محسوب نمی شوند. از سویی دیگر، موتورهای جستجو تنها قادر به نمایش ۶۲ کاراکتر اول عنوان مقاله شما هستند.
یک سوم مجله مدیران دوراندیش
۱/۳
اگر عنوان شما از این مقدار طولانی تر باشد، بخش اضافی توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته می شود و این موضوع در طولانی مدت، میتواند نرخ تبدیل شما را کاهش دهد.
۱/۳
ما در این مقالات، اصول عنوان نویسی سئو را مرور خواهیم کرد و تکنیک هایی را برای یافتن یک عنوان جذاب برای تولید محتوا به شما ارائه خواهیم داد.
۱/۳
عنوان های یک مقاله می توانند تا ۵۰ درصد ارزش افزوده مقاله شما را برای خواننده مشخص کنند. اگر تیترها به اندازه کافی قوی نباشند، سایر اقدامات شما برای بهبود شرایط محتوا بیهوده خواهد بود.
یک چهارم مجله مدیران دوراندیش
۱/۴
یکی از راه های افزایش نرخ کلیک برای یک عنوان، استفاده از عدد ها و داده های آماری یا علمی در عنوان نویسی سئو است.
۱/۴
در عنوان نویسی سئو، عنوان هایی که حاوی یک اصل، خبر یا پیام منحصر به فرد هستند، خیلی زود وایرال می شوند.
۱/۴
تیترهای منحصر به فرد می توانند شامل عبارات زیر باشند: نکاتی برای … دلیل … درس هایی از (برای) … ایده هایی برای …راه هایی برای … رازهای …. استراتژی هایی برای …
۱/۴
یک عنوان منحصر به فرد و جذاب می تواند کاری کند که مخاطب شما بدون مطالعه مقاله آن را به اشتراک بگذارد. به همین دلیل یادگیری نحوه نوشتن عنوان صفحه سئو شده و نوشتن تیتر ضروری است.
یک سوم / دو سوم مجله مدیران دوراندیش
۱/۳
بزارهای تحلیل نحوه مطالعه محتوا نشان می دهند که در وب سایت، کاربران معمولاً در دو حرکت افقی و به دنبال آن یک اسکن عمودی سیستماتیک و آهسته مقاله را مطالعه میکنند.
۲/۳
مهم ترین کارکرد عنوان نویسی سئو جلب توجه مخاطب برای خواندن اولین جمله است. عنوان محتوای شما باید جلب توجه کند و توجه به معنای تمرکز ذهنی مغز بر روی یک کار است. این نکته را به خاطر بسپارید که مخاطب شما انسان است و افراد ممکن است به روش های مختلفی توجه و تمرکز شان به یک موضوع جلب شود. متاسفانه بازه تمرکز افراد هر ساله در حال کاهش است. بر اساس داده های آماری، متوسط بازه تمرکز یک انسان (مدت زمانی که می تواند تمرکز خود را روی یک موضوع نگه دارد) در حال حاضر ۸.۲۵ ثانیه است. این بازه زمانی برای افرادی که با وب سایت یا پلتفرم شما برهمکنش بیشتری دارند، افزایش می یابد. هرچقدر نرخ برهمکنش افراد با وب سایت شما بیشتر باشد،احتمال به اشتراک گذاری محتوا در سایر پلتفرم های اجتماعی نیز بیشتر خواهد بود.
یک چهارم / سه چهارم مجله مدیران دوراندیش
۳/۴
به عنوان یک کسب و کار کوچک، بهترین راه موفقیت برای شما، جلب توجه مخاطبان با عنوان نویسی مقاله و ارائه یک محتوای ایده ال و جذاب است. یک محتوای جذاب با انتخاب بهترین عنوان برای مقاله و تیتری قوی برای جلب توجه مخاطبان آغاز می شود. چگونه می توان با کمک یک عنوان، توجه مخاطب را جلب کرد؟
۱/۴
منحصر به فرد بودن عنوان به این معناست که آنچه که انتخاب می کنید نباید قبلا توسط کسی استفاده شده باشد.