سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۱
به صورت تخصصی به صفحه آرایی مجله، فصلنامه، ماهنامه، گاهنامه و… میپردازد. سرعت، دقت، انجام اصلاحات، کیفیت و حوصله در صفحه آرایی مجلات از مهمترین دغدغه مدیران مسئول نشریات کشور است
هزینههای نجومی برخی از طراحان، قسمت اعظمی از بودجه نشریات را به خود اختصاص میدهد. لذا آتلیه صفحه آرایی آرنگ، با هزینهای بسیار به صرفه اقدام به پروژههای صفحه آرایی شما نموده و آماده عقد قرارداد با ارگانها و نهادهای مختلف جهت برون سپاری این امر خطیر است.
صفحه آرایی مجله یا طراحی مجله معمولا تخصصی است و مخاطبانی خاصی دارد ولی مخاطب روزنامهها عام هستند.
قطع مجله از روزنامه کوچکتر است و شیرازه و نوعی صحافی دارد ولی ورقهای روزنامه را بدون دوخت لابه لای هم میگذارند. تاریخ استفاده از یک مجله نیز با روزنامه متفاوت است
این نوع مجلات به صورت حرفهای در یک زمینه خاصی میپردازند. مانند کشاورزی، پزشکی، گرافیک، اقتصاد و…
با توجه به اینکه صفحه آرایی مجلات نیاز به ذوق هنری بسیاری دارد، اما نباید قوانینی را که برای انجام درست صفحه آرایی در مجلات وجود دارد نادیده بگیریم.
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۲
دانستن اینکه چه مقالاتی در مجلات چاپ می شود به شما کمک خواهد کرد مقاله بهتری برای انتشار تهیه کنید.
در صورتی که بدانید راه و چاه نگارش هر یک چیست و چه دستاوردهایی میتواند برایتان داشته باشد، با چشمانی بازتر و هدفمندتر وارد دنیای نگارش و پژوهش میشوید
مقالهنویسی راهی مناسب برای ابراز دانش و نظرات خود در دنیای علم و تحقیق است. بهسادگی نمیتوان به این دنیا مسلط شد. باید آگاهی و دانش کافی داشته باشید.
دستهبندی انواع مقالات براساس ساختار؛ دستهبندی انواع مقالات براساس مکان انتشار وچاپ.
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۳
مقالات پژوهشی یکی از معمولترین نوع مقاله هستند که در مجلات چاپ میشوند. این مقالات برگرفته از پژوهش و تحقیقی هستند که خود مولف انجام داده است.
این نوع مقالات در میان محققین و پژوهشگران بسیار متداول است و به دلیل نو بودن محتوای آنها، فرصت بیشتری برای چاپ شدن دارند. فرمت مقاله پژوهشی شامل معرفی، روش ها، نتایج، و بخش بحث و گفتگو میشود.
داشتن مقالات علمی پژوهشی بسیار مهم است و میتواند دستاورد خوبی برای شما در زمینه تخصصی و علمیتان باشد.
در مقالات مطالعات موردی، به موارد خاصی از یک پدیده جالب و جدید اشاره میشود. هدف اصلی این مطالعات آگاهسازی سایر محققین درباره احتمالاتی است که یک پدیده خاص می تواند بوجود بیاورد. این نوع مقالات اغلب در زمینه پزشکی کاربرد دارند.
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۴
شخصی سازی کاملا آسان
بهترین توصیه ما
ساخت مقالات قوی و حرفهای
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۵
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۶
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۷
داشتن و فراگیری از سیستم ه و سامانه های رایانه در حد کافی
داشتن طرح و برنامه با کمک سیستم اداری و مالی
شناخت برنامه ها و سامانه های نرم افازری تخصصی
مطالعه بحران ها و حوادثی که ممکن است در پیش رو باشد
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۸
به میان کارکنانش برود و از درون در جریان مسائل و احیانا مشکلات سازمانی قرار گیرد تا با بهره گیری از ایده های خلاقانه کارکنان خود ، در مورد مسائل و مشکلات موجود ، برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتری بتواند انجام دهد
درک بیشتر کارکنان و کمک به امر معیشتی ، بالابردن و تقویت روحیه رفاه و مهارت در مشاغل سازمانی
یک مدیر باید از ابتدای شروع کار تا پایان در زمان های مققر به بازدید مکانها و افراد مراجعه نماید
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۰۹
مدیران بیشتر از هر زمان دیگری سعی میکنند در قامت یک رهبر ظاهر شوند و دیگر پشت نقاب ریاست پنهان نشوند.
مانند رهبری در قلب انسانها نفوذ کرده و بتوانید اول در قلب نیروهای خود و سپس به قلب بازار محصولتان نفوذ کنید.
مدیریت نیازمند تخصص، تلاش و مداومت زیاد است. چگونه در مدیریت موفق باشید و انسانها را به خوبی هدایت، کنترل و برنامهریزی کنید.
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۱۰
شما تا زمانی که نتوانید انسانها را لمس کنید، صحبتهایشان بشنوید و شرایطشان را درک کنید نمیتوانید روی آنها تاثیر بگذارید!
یک ویژگی مدیر خوب همین است که جلوتر از نوک بینیاش را میبیند و به جای گفتن یک دروغ شیرین، واقعیت بعضا تلخ را با توضیحات لازم میگوید. او میداند که پرسنلش نیز انسان هستند و او را درک میکنند.
مهمترین ماموریت هر کسبوکار این است که به خوبی برنامههایش را اجرا کند و به اهداف سازمان برسد.
از ویژگیهای مدیر موفق این است که در جلسات طوفان فکری، نظرات همه را میپرسد و سپس تصمیمگیری میکند.
بدون برنامه تیم شما راه را از بیراهه تشخیص نمیدهد و بادی به هر جهت میشود. برای همین برنامهریزی کردن جزئی از کلیدیترین ویژگیهای مدیر خوب است
مدیران موفق سعی میکنند در برابر تمام مشکلات سازمان خود صبوری کنند و امید را به تیمشان تزریق کنند.
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش۱۱
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۱۲
مدیری که بعد از حرف زدن نتواند سلولی در همکاران خود تکان دهد، موفق نیست. قبول داریم که جذابیت و تاثیرگذاری در عدهای از اول وجود دارد، ولی مهارتی نیست که نتوان آن را به شکل اکتسابی به دست آورد.
مدیران موفق سعی میکنند هم از درون و هم با استفاده از تجربههای موفقشان، اعتماد به نفس بالایی داشته باشند.
سبک آیکون همراه با متن مجله مدیران دوراندیش ۱۳
یک مدیر موفق علاوه بر اینکه خودش خلاقیت نشان میدهد، شرایط حل مساله خلاقانه را برای کارکنانش هم فراهم میکند.
خودآگاهی یکی دیگر از ویژگیهای یک مدیر خوب است که به معنای تفکر و تامل در تواناییهای خود و شناسایی زمینههای رشد و پیشرفت است.
وظایف یک مدیر خوب در سازمان بسیار گسترده است.
گذراندن دورههای مدیریت مالی برای تبدیل شدن به مدیری موفق راهگشا است.
تفویض اختیار یکی از مهمترین وظایف مدیران موفق است.
آنها برنامه کاری کارکنان را تنظیم کرده، برنامه آموزشی را میچینند، اهداف را به درستی تعیین میکنند، ابزارها و منابع موردنیاز را دراختیار کارکنان قرار میدهند و نظم را در تمام امور سازمان برقرار میکنند.